WELCOME

LuvMILA PRODUK Oleh Mila Jirin

Selamat datang kepada semua pelawat yang melawati blog LuvMILA ini.

Terdapat pelbagai info untuk dipelajari tentang produk LuvMILA dan kebaikan produk LuvMILA.

Pihak LuvMILA juga masih membuka peluang untuk anda menjadi rakan niaga untuk produk Ini.

Berminat untuk menjadi Stokis atau Pengedar??

Sila layari www.luvmila.com untuk keterangan lanjut atau boleh terus menghubungi LuvMILA Corporation di talian +603 6140 4810 (Tel/Fax)

Sebarang pertanyaan boleh di emailkan ke luvmilaproduct@gmail.com

Terima Kasih,
Mila Jirin
(Pengasas/Artis)

Monday, April 13, 2009


MEMPERKENAL KAN SET PENJAGAAN WAJAH TERBARU DARI LUVMILA CORPORATION!!!!!!!


(A): LUVMILA WHITENING [NATURAL PEELING SERIES]



DIDALAM SET LUVMILA WHITENING INI TERKANDUNG DARIPADA:


LUVMILA HERBAL CLEANSER (EKTRAK KULIT KAYU MANIS), LUVMILA MOSTURIZER (EKTRAK LIMAU ) DAN LUVMILA UV PROTECTOR SPF 28++




1. LUVMILA HERBAL CLEANSER:

Pembersih pencerah muka dengan ekstrak “Herba kulit kayu manis” ini sesuai untuk semua jenis kulit.serta dapat membersihkan kulit wajah tanpa mengeringkan kulit kerana ia diformulasikan khas dengan agen pemutih dan bertindak memutih dan mengupas sel-sel kulit mati ketika wajah dicuci.Ia juga membantu menanggalkan kotoran , sisa-sisa alat solekan dan minyak yang berlebihkan serta membantu menyingkirkan sel-sel kulit mati pada permukaan kulit. serta menyerlahkan keserian kulit wajah dan membantu memberi kecerahan wajah secara pengelupasan semulajadi. Ia juga Mampu menjadikan kulit lebih bersih, segar dan cerah. Selain itu ia juga boleh mengatasi masalah jeragat, ton warna kulit yang tidak sekata dan parut jerawat.

2. LUVMILA MOSTURIZER:

Pelembab muka dengan penggunaan Nano teknologi dan ekstrak limau ini sesuai digunakan untuk semua jenis kulit. Ia juga dapat mengembalikan kelembapan kulit secara semulajadi dan dapat membantu merawat kulit yang kusam, ton warna kulit yang tidak sekata, jeragat dan jerawat. Ia juga dapat membantu menjadikan kulit lebih berseri dan cerah dengan semulajadi. Pelembab ini juga dapat membantu menyegarkan kulit sepanjang hari. Penggunaan yang teratur juga dapat mengekalkan kelembapan kulit wajah.

3. LUVMILA UV PROTECTOR SPF 28 ++:
Krim perlindungan UV SPF 28 ++ ini dirumuskan khas untuk semua jenis kulit wajah yang sering terdedah kepada persekitaran seperti matahari, habuk dan tekanan yang boleh menyebabkan kulit, kusam,menjadi gelap, kering, tidak sekata dan tidak bermaya. Krim perlindungan UV ini merupakan krim yang mempunyai tekstur berwarna seakan-akan warna kulit dan ia mampu memberi litupan dan perlindungan terbaik untuk kulit anda.Krim pelembab ini juga diperkayakan dengan pelembab dan dapat membantu menjadikan kulit wajah lebih sihat dan bermaya sepanjang hari. Krim ini juga boleh dijadikan alas bedak sebelum menggunakan sebarang alat solek.

HARGA : 159.00

___________________________________________________________________

(B) : LUVMILA GOLD [ANTI AGIENG SERIES]



DIDALAM SET LUVMILA WHITENING INI TERKANDUNG DARIPADA:


LUVMILA GOLD CLEANSER (EKTRAK JAMBU ), LUVMILA MOSTURIZER (EKTRAK RUMPAI LAUT) DAN LUVMILA SUPER VITA-C


1. LUVMILA GOLD CLEANSER:

Gabungan formulasi tekini berasaskan herba-herba semulajadi terpilih dan diperkayakan lagi dengan “ekstrak Jambu dan algae” digabungkan dan di rumus khas dalam bentuk sabun pencuci LuvMILA ini . Ia berfungsi sebagai pembersih yang mampu menanggalkan kekotoran juga sel-sel kulit mati tanpa merangsang epidermis serta mengawal keseimbangan lembapan semulajadi kulit disamping menghalus, merawat dan menyegarkan kulit muka. Ianya juga mampu membantu memelihara keanjalan serta membantu anti penuan kepada kulit wajah. Sabun ini sesuai digunakan untuk semua jenis kulit.

2. LUVMILA MOSTURIZER:

Pelembab muka LUVMILA GOLD dengan menggunakan kaedah Nano teknologi dan “ekstrak Rumpai Laut” ini sesuai digunakan untuk semua jenis kulit yang menghadapi masalah penuaan. Ia diaplikasikan daripada bahan-bahan organik untuk membantu menguatkan daya ketahanan kulit daripada tindakbalas alam sekitar terutamanya untuk mengelakkan daripada berlakunya kekeringan kulit dan penuaan.Ia juga dapat membantu melicinkan tekstur kulit yang kering dan dapat membantu menghilangkan kedutan dengan berkesan. Pelembab LUVMILA GOLD ini juga meresap pantas kedalam kulit untuk memberikan kelembapan semulajadi. Hasilnya kulit anda akan kelihatan Lembut dan anjal sepanjang hari. Penggunaan yang teratur juga dapat mengekalkan kelembapan kulit wajah dan dapat membantu menghilangkan kedutan kesan penuaan.

3. LUVMILA SUPER VITA-C:

SUPER VITA-C ini diformulasikan khas dan diperkayakan dengan Vitamin C untuk mengembalikan keanjalan kulit dan menghilangkan kesan penuaan pada kulit wajah. Ia juga di aplikasikan untuk menjaga kelembapan semulajadi kulit bagi memastikan kulit sentiasa lembut, licin, cerah dan kelihatan muda. Penggunaan yang teratur dapat memberi kesan anti penuaan yang menakjubkan

HARGA: 149.00




POTONGAN HEBAT SEHINGGA 35% UNTUK PEMBELI YANG MEMBELI PRODUK SKINCARE LUVMILA SEPANJANG APRIL **




** Tertakluk kepada terma dan syarat LUVMILA

No comments:

Pertanyaan/order : isi form di bawah

Name:
Email Address:

form creator

CARA BAYARAN

CARA PEMBAYARAN

Ada dua Cara, melalui acc CIMB atau MAYBANK

CIMB BANK:

CIMB BANK A/C NO : 1421-0011592-05-8

A/C Penerima : MJ WARISAN NIAGA

MAYBANK:

MAYBANK A/C NO: 512754308936

A/C Penerima: LUVMILA CORPORATION SDN BHD

Penghantaran : Melalui Courier Service, 2 atau 3 Hari waktu
bekerja selepas wang diterima dan selepas pengesahan pembayaran di fax kan atau di emailkan ke LuvMILA Corporation.

No Fon/Fax: 03-61404810

Email: luvmilaproduct@gmail.com